رویدادها آرشیو خبر ها
ستارگان اسبق یـووه و ایتالیا در تیم منتخب جهان

ستارگان اسبق یـووه و ایتالیا در تیم منتخب جهان

زین الدین زیدان، رونالدو، لوییس فیگو، پائولو مالدینی و تعداد دیگری از ستاره های سابق دنیای فوتبال امروز (سه شنبه) در قالب تیم ستاره ها برای کمک به مردم توفان زده فیلیپین در کشور سوییس به میدان می روند.

چندی قبل توفان هایان در فیلیپین خسارات زیادی به این کشور آسیایی وارد کرد و حالا رونالدو و هم تیمی هایش قصد دارند در جدالی خیرخواهانه برابر تیم یانگ بویز سوییس، برای کمک به از بین رفتن فقر در فیلیپین پا به توپ شوند.
این بازی قرار است امروز در ورزشگاه ملی شهر برن برگزار شود و بلیت های آن نیز هنوز برای خریدن در دسترس است.

پائولو مالدینی درباره این بازی گفت " از اینکه چنین دعوتنامه ای دریافت کردم، خیلی خوشحال شدم. در تمام دوران بازیگری ام به عنوان یک مدافع بازی کرده ام و حالا آماده ام برای دفاع از مردم فیلیپین و مبارزه با فقر دوباره بجنگم "

علاوه بر مالدینی، چهره های سرشناس دیگری همچون فرناندو هیرو، فابیو کاناوارو، روبرت پیرس، پاتریک ویرا، جنارو گتوزو، پاول ندود، کریستین ویری و جیووانی البر نیز در این بازی شرکت می کنند .

رود گولیت مربی سابق تیم ملی هلند که هدایت تیم ستاره ها را برعهده دارد، عنوان کرد: " هدایت یک تیم که نام های بزرگی از دنیای فوتبال در آن حضور دارند، یک افتخار و یک چالش بزرگ برایم است. می خواهیم توجه همه را به تماشای بازی مان جلب کنیم تا همه به ما در حمایت از مردم فیلیپین کمک کنند "

روی نیمکت تیم یانگ بویز قرار است اشتفان چاپیوسات ستاره سابق سوییس و هاکان یاکین حضور داشته باشند. قضاوت این بازی نیز برعهده پیر لوییجی کولینای ایتالیایی خواهد بود .

اسامی نفرات تیم ستاره ها به شرح زیر است :

دروازه بانان : کارلو کودیچینی، آنتونیوس نیکوپولیدیس .

مدافعان : فابیو کاناوارو، جان لوکا زامبروتا، پائولو مالدینی، فرناندو هیرو، میشل سالگادو، جیمی کاراگر، پائولو فریرا و فرناندو کوتو .

هافبک ها : زین الدین زیدان، پاتریک ویرا، روبرت پیرس، کریستین کارمبو، لوییز فیگو، پائولو سوسا، پاول ندود، فردی لیونگ برگ، گایزکا مندیتا، جنارو گتوزو، رونالدو دی بوئر، سانتیاگو سولاری، هیدتوشی ناکاتا و استیو مک منمن .

مهاجمان: رونالدو، مارتا، جیووانی البر، داوور شوکر، هاکان شوکور، یوری ژورکائف، کریستین ویری و نونو گومژ .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: